Politica de rambursare și returnare
Politică de retur
In cazul in care coletul/ambalajul prezinta deteriorari severe recomandarea noastra este sa se refuze primirea coletului, situatie in care produsele vor fi returnate catre CrazyShop fara nici un cost din partea clientului.
In cazul in care clientul decide sa accepte un colet deteriorat este necesara intocmirea unui proces verbal cu transportatorul (curierul sau posta) in care sa se specifice faptul ca ambalajul coletului a fost deteriorat la primire.
Formularul pentru proces verbal va fi pus la dispozitia clientului de catre curier.
In lipsa unui proces verbal cu privire la faptul ca ambalajul/coletul a fost deteriorat la primire, orice reclamatie ulterioara nu poate fi luata in considerare in lipsa procesului verbal.
Clientul CrazyShop poate returna produsele achizitionate, in urmatoarele situatii:
– Coletele prezinta deteriorari severe, situatie in care se intocmeste un proces verbal cu transportatorul in care se specifica faptul ca ambalajul este deteriorat
– Produsele au fost livrate / facturate gresit;
– Produsele prezinta defecte de fabricatie;
– “Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.” De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina Clientului.
Clientul se obliga sa notifice CrazyShop, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor si/sau serviciilor.
Clientului care a notificat CrazyShop ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 14 zile calendaristice, in caz contrar, CrazyShop considerand cererea nefondata/invalida si poate refuza returul.
Clientul CrazyShop nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
– In cazul in care cererea de returnare pentru oricare din situatiile prevazute are data de expediere a notificarii intentiei de returnare care depaseste perioada de 14 zile calendaristice, calculata din ziua lucratoare urmatoare datei receptionarii produselor de catre client.
– In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, fara urme de folosire si cu documentele care l-au insotit). – Conform O.G. 130/2000 (art. 10 lit. c) CrazyShop isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit. Produsele trebuie sa nu fie folosite si să fie returnate în ambalajul original nedeteriorat, cutiile fiind considerate ca o parte a produsului. Produsele trebuie să fie intacte la returnare.
In cazul in care comanda a fost trimisa cu verificare colet iar clientul a putut vizualiza produsul acesta poate returna produsul doar daca acesta prezinta defectiuni.
In cazul unui retur fara motiv comerciantul poate opri o taxa de pana la 50 lei plus costul trasportului dus-intors!
In cazul rambursarii contravalorii produsului, aceasta se va face in cel mult 14 zile calendaristice de la confirmarea returului.
In cazul inlocuirii produsului, inlocuirea se va face in conditiile si limitele unei comenzi normale.
In cazul in care Clientul care a returnat un produs in conformitate cu prevederile, iar CrazyShop nu dispune de un produs corespunzator pentru inlocuire, acesta va oferi clientului contravaloarea produsului.
Contravaloarea serviciilor suplimentare incluzand, dar nelimitandu-se la transportul produselor, achitata de catre client, nu se ramburseaza.
In toate cazurile, cheltuielile de returnare/re-expediere vor fi suportate de catre client exceptie facand situatiile in care produsele sunt defecte sau facturate gresit, situatie in care CrazyShop va suporta contravaloarea transportului. De asemenea, in cazul, livrarii unui/unor produs(e) necomandat(e), cheltuielile de returnare sunt in sarcina CrazyShop
Produsele din Categoria Auto nu sunt eligibile de retur decat in cazul in care acestea au fost montate intr-un service autorizat!
Produsele de tip Casti nu sunt eligibile de retur din motive de igiena.
I